چرا دفتر حقوقی الکترونیک؟

دفتر حقوقی الکترونیکی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند فعالیت‌ حضوری حقوقی خود را که با صرف وقت و هزینه کمتر در بستر اینترنت انجام داده و  از سوی دیگر با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، بتوانند با مشتریان خود در سراسر جهان  از طریق ایمیل، چت آنلاین، ویدئو کنفرانس و سایر روش‌های مجازی در ارتباط باشند .مزیت اصلی دفتر حقوقی الکترونیکی در دسترسی آسان و سریع به خدمات حقوقی است، زیرا کاربران می‌توانند در هر زمان و مکانی با دفتر حقوقی ارتباط برقرار کنند.

دفتر حقوقی الکترونیک

برای ارائه کنندگان خدمات حقوقی:

ارائه کنندگان خدمات حقوقی شامل وکلا و کارشناسان حقوقی می باشد. این دسته از افراد این روزها فعالیت‌های حقوقی خود را به صورت حضوری در دفتر خود ارائه می نمایند؛ اما وکیل هوشمند با ارائه دفتر حقوقی الکترونیکی،  از طریق اینترنت ، نرم افزارهای خاص و سیستم‌های مبتنی بر وب این امکان را برای این اشخاص فراهم کرده تا بتوانند خدمات تخصصی حقوقی  خود  را به مراجعین خود ارائه دهند

+خدمات حقوقی الکترونیک  برای ارائه کنندگان خدمات حقوقی از دو طریق صورت میگیرد

*رایگان (شامل ارائه  خدمات حقوقی الکترونیکی و دریافت کد کیو آر و رزومه ساز)

*ویژه (شامل امکان شرکت در دپارتمان تخصصی، مدیریت پرونده های وکالت و کارشناسان، ارائه منشی الکترونیکی، ارائه CRM برای وکلا، امکان برگزاری وبینار حقوقی، امکان برند سازی وکیل در مجله حقوقی) که ارائه کنندگان خدمات حقوقی می تواند با پرداخت ماهیانه این خدمات را دریافت کنند.

برای دریافت کنندگان خدمات حقوقی:

دریافت کنندگان خدمات حقوقی شامل اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد که ایشان نیز می توانند با اقدام به راه اندازی دفتر حقوقی وکیل هوشمند خدمات حقوقی را به صورت الکترونیکی دریافت نماید.

+خدمات حقوقی الکترونیک برای دریافت کنندگان خدمات حقوقی از دو طریق صورت میگیرد

*رایگان (شامل دریافت خدمات حقوقی الکترونیکی و امکان درخواست خدمت حقوقی و دریافت کد کیو آر)

 *ویژه (شامل امکان ایجاد پنل الکترونیکی مشتری ، ارائه قرارداد الکترونیک ، ارائه بایگانی حقوقی الکترونیکی و ارائه نرم افزار حقوقی ) که کاربران خدمات حقوقی می توانند با پرداخت ماهیانه این خدمات را دریافت نمایند.

اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که تمایل  به داشتن صفحه شخصی ای هستید تا بتوانید از طریق آن از خدمات وکیل هوشمند  هم بهرمنده شده و در عین حال خدمات الکترونیک قضایی در کوتاه زمان اطلاع پیدا کرده و با کمک وکیل هوشمند  استفاده نمایید این نوید را به شما می دهیم که وکیل هوشمند اقدام به راه اندازی خدمت جدیدی در بستر اینترنت با عنوان ” دفتر شخصی” نموده است.